(prestaro za odgovor)
Kućni broj
kiki
2010-01-23 18:26:06 UTC
Kako bi izgledala procedura ako Ÿelim promijeniti kuæni broj ( npr. 20 u
20A ) ?
Jel to uopæe moguæe i gdje se predaje zahtjev ?
©to uopæe dolazi u obzir kao valjani razlog ?
Drmesh
2010-01-23 19:55:53 UTC
Post by kiki
Kako bi izgledala procedura ako Ÿelim promijeniti kuæni broj ( npr.
20 u 20A ) ?
Jel to uopæe moguæe i gdje se predaje zahtjev ?
©to uopæe dolazi u obzir kao valjani razlog ?
Odes u Bauhaus i kupis slovo A. Postar ce ionako bacati pisma u isti kaslic,
bas njega briga za tvoj broj...
kiki
2010-01-24 11:59:32 UTC
"> Odes u Bauhaus i kupis slovo A. Postar ce ionako bacati pisma u isti
kaslic,
Post by Drmesh
bas njega briga za tvoj broj...
To nije problem, ali moŸe li me netko zbog tog èina "upozoriti" da to
nesmijem raditi ( mislim samovoljno mijenajti kuæni broj ) ?
Hus
2010-01-24 12:18:43 UTC
Daj neki, barem prividno, dobar razlog zbog kojeg ti treba drugi kucni broj?
Stingray
2010-01-24 13:48:26 UTC
Post by Hus
To nije problem, ali može li me netko zbog tog čina "upozoriti" da to
nesmijem raditi ( mislim samovoljno mijenajti kućni broj ) ?
Daj neki, barem prividno, dobar razlog zbog kojeg ti treba drugi kucni broj?
Imam i ja problem sa kucnim brojem - moja i susjedova imaju isti broj.
Napisao sam prezime na sanducicu, ali uredno dobivam dobar dio njegove poste
jer sam postaru prvi po redu. Ne znam da li bi sluzbena promjena u 2a i 2b
nesto rijesila, eventualno bi poslije svi imali komplikacije oko vadjenja
svih mogucih novih dokumenata...

Nije problem staviti jos slovo, ne vidim kako bi te mogli kazniti ako stavis
slovo A na sanducic. Ali to povlaci da bi morao obilaziti sve moguce
ustanove (banka, hep, plinara, t-com i jos 50 drugih) da mi promijene
adresu, a ne znam da li bi vecina to htjela bez neke potvrde o prebivalistu
(ili stogod trebalo).

A mana istog broja je i sto dostava pizze obicno prvo meni pozvoni, taman
gladnom prije vecere :)
Stingray
2010-01-24 13:56:43 UTC
Kako bi izgledala procedura ako želim promijeniti kućni broj ( npr. 20 u
20A ) ?
Jel to uopće moguće i gdje se predaje zahtjev ?
Što uopće dolazi u obzir kao valjani razlog ?
Treba otici u opcinu, predati zahtjev za promjenu. Onda oni moraju to slati
na katastar.
Kad se to obavi, onda u MUP prijaviti promjenu adrese stanovanja. Za to
treba vlasnicki list ili izjava vlasnika.
Onda kreces sa promjenom svih dokumenata (osim putovnice).
Pa onda sa promjenom adrese kod svih mogucih (struja, plin, ht, hrt...).
Hus
2010-01-24 14:12:44 UTC
Post by Stingray
[...]
Zanimljivo. To je neki propust, nije se smjelo dogoditi da 2 ulaza ili 2
objekta imaju isti kucni broj.... Na katastru ti to moraju srediti. Zovi i
pitaj katastarski ured u koji spadas. A kasnije samo posaljes dopis svima
koji ti redovito salju postu da promijene adresu i s vecinom nece biti
problema.
Stingray
2010-01-24 14:37:03 UTC
Post by Hus
[...]
Kuca je sagradjena na pocetku ulice, pri cemu je susjed vec odavno imao broj
2. Ne znam kako je do toga sa istim brojevima doslo, ipak je to bilo prije
30 godina. Pretpostavljam da je on tada trebao promijeniti u recimo 2b?
Kad skupim volje, zaletiti cu se do katastra...
Hus
2010-01-24 17:10:53 UTC
Post by Stingray
[...]
Ti si trebao staviti 0. :)

Da si ti gradio prije, a on kasnije i da 4 vec postoji on bi uredno dobio
2A, ali kako se ovo rijesava kad ti dodjes ispred prvoga... svakako
zanimljivo.. valjda u katastru imaju rijesenje....
kiki
Hvala na informacijama, za sad æu se mislim ipak snaæi nekako drugaèije :)
Drmesh
2010-01-24 19:48:46 UTC
Post by Stingray
[...]
Ako postar ne poznaje slova (prezime), ne vidim zasto bi ocekivali da zna
brojeve?

Radje se pozali kontroloru u posti.
Alisa
2010-01-24 20:41:31 UTC
Post by Drmesh
Ako postar ne poznaje slova (prezime), ne vidim zasto bi ocekivali da zna
brojeve?
Radje se pozali kontroloru u posti.
Bas htjedoh to reci... :))
--
Event manager Instituta za
nadzor controllinga monitoringa
Stingray
2010-01-24 21:55:04 UTC
Post by Drmesh
Post by Stingray
[...]
Dodju do prve kuce, vide broj 2 i dalje im ne pada na pamet da bi i susjedna
kuca mogla imati isti broj. Uglavnom, nije ih pretjerano briga za prezime.
Kad bi bilo 2a, mogao bi pretpostaviti (nadam se) da postoji i 2, 2b ili
stogod.
Dobro je kad je standardni postar. Ali svako malo naleti neki drugi posto je
stari cesto na bolovanju (zanimljivo je da je uvijek prisutan kad mora
raznositi penziju :) ). Ili dostava racuna sa Cityexpressom, paket DHL-om,
pizza...
Dobivao sam susjedove pinove, kartice i slicno. Ne znam kako to uopce salju
da se ne treba potpisati.
Locutus of Borg
2010-01-24 23:10:11 UTC
Dana 24.01.2010. 22:55, Stingray lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
Post by Stingray
Dobivao sam susjedove pinove, kartice i slicno. Ne znam kako to uopce salju
da se ne treba potpisati.
kartice idu kao vrijednosno pismo - treba potpis, pinovi idu obicno, jer
karticu ne mozes podic bez osobne..
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
Stingray
2010-01-25 07:50:47 UTC
Post by Stingray
[...]
Ne bas, sve Amex kartice do sada sam dobio normalnom postom. Isto tako i
karticu ziro racuna od Zabe. U biti, nisam nikad potpisao za niti jednu
karticu i uvijek mi je bilo nevjerojatno da ih mogu samo tako slati. No,
barem pinove salju odvojeno...
Locutus of Borg
2010-01-25 08:55:39 UTC
Dana 25.01.2010. 08:50, Stingray lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
Post by Stingray
[...]
onda se netko gadno zeznuo u zabi...
u hypo i pbz kartice stizu u banku (pinovi stizu kao obicno pismo)
a diners je stizao kao vrijednosno pismo...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Drmesh
2010-01-25 16:20:25 UTC
Post by Stingray
Post by Drmesh
Post by Stingray
[...]
Kako bi setek taj snasao u stambenoj zgradi, gdje na jednom kucnom broju ima
po pedesetak kaslica? Sve posiljke baciona policu za reklame, pa nek si
ljudi sami preberu?

U svakom slucaju kao sto sam vec rekao - pravac kontroloru, pa nek ga dovedu
u red.