Sporazumni otkaz - Pitanje
(prestaro za odgovor)
Pecho@work
2007-09-21 11:21:13 UTC
Lijep pozdrav grupi! Imam pitanje ciji odgovor ne mogu pronaci, pa evo,
obracam se vama.
Radi se o sporazumnom otkazu ugovora o radu. Dao sam zahtjev ili zamolbu
(kak se to vec zove) da mi se sa odredenim datumom raskine ugovor o radu na
neodredeno vrijeme, poslodavac je to prihvatio. Danas stignem na posao i
direktor mi je priopcio da mi ugovor o radu raskida 6 dana prije
dogovorenog. Nije mi dozvolio ni iskorisiti ostatak godisnjeg odmora niti
omogucio otkazni rok. Koja su moja prava (ako ih imam) da ostanem raditi do
prvotno dogovorenog datuma?
m***@inbox.com
2007-09-21 19:20:31 UTC
Post by ***@work
[...]
Cim ti tako nesto radi ocito je da nisi napravio pisani
sporazum.Procitaj pravilnik o radu tvrtke,svoj ugovor o radu i zakon o
radu i primjeni ono sto je najbolje za tebe jer je to tvoje pravo.Il
priprijeti poslodavcu da ces ga tuziti jer je prekrsio
vas,pretpostavljam,usmeni sporazum.Il daj malo vise detalja ovdje na
grupu,kazu da je vise ljudi pametnije od jednog :-)
Pecho@Home
2007-09-22 06:34:38 UTC
Post by m***@inbox.com
[...]
Napravio sam pisani zahtjev (sad neznam dal je to ono kaj sam i trebao) u
kojem stoji da ja molim sporazumni raskid ugovora sa danom 30.09.2007. zbog
prelaska u drugu tvrtku (rekao mi poslodavac da to tako napisem i urucim mu,
sto sam i napravio). Rekao je da necemo komplicirati s otkaznim rokovima, te
da ne mogu iskoristiti godisnji odmor, nego cu dobiti potvrdu za imam
neiskoristeni godisnji koji mogu koristiti u drugoj firmi. I kao sto rekoh,
danas stignem na posao i u kuverti me ceka papir na kojem pise: "Prihvaca se
zahtjev za sporazumni raskid ugovora, ali ne sa 30.09.2007., nego sa
24.09.2007." Inace, radi se o stalnom radnom odnosu od 01.04.2007. (od
15.11.2005. - 01.04.2007. bio sam zaposlen na ugovor o radu koji se
produzivao svaka 3 mjeseca).
Tomo
2007-09-22 09:25:45 UTC
Post by ***@Home
Post by m***@inbox.com
[...]
Mozes se zaliti upravi vodovoda, iza svega se moze kriti jedino nekakav
novcani dug prema tebi koji ce pokusati izbjeci :), inace dizi sidro i seli
u drugu firmu prije vremena, sumnjam da ce ti tamo prihvatiti neiskoristeni
godisnji odmor.
m***@inbox.com
2007-09-24 18:21:13 UTC
Post by ***@Home
[...]
Onda je ocito da poslodavac nije postovao dogovor,pa i nemate
sporazum.Mozes se zaliti ali ne znam sto zelis dobiti.Jel ti tih 6
dana bitno?