Vlasnicki list na internetu????
(prestaro za odgovor)
Riki
2004-07-04 08:46:16 UTC
Mozda kriva grupa ali ne znam na koju da postavim pitanje a posto na
ovoj grupi ima dosta onih koji se kuze u takve stvari mozda ce mi netko
znati reci nesto o tome.
Dakle ima li neki link gdje bi se moglo pogledati tko je vlasnik
odredene nekretnine? Recimo to dakle moze li se vidjeti vlasnicki list
negje na internetu?
Daniel Dekovic
2004-07-04 15:01:33 UTC
Post by Riki
Mozda kriva grupa ali ne znam na koju da postavim pitanje a posto na
Nije.
Post by Riki
Dakle ima li neki link gdje bi se moglo pogledati tko je vlasnik
odredene nekretnine? Recimo to dakle moze li se vidjeti vlasnicki list
negje na internetu?
Pa možeš probati na ovim linkovima
Ovaj ti je link za gup

https://e-uprava.gzaop.hr/gup/

A ovaj za katastar

https://e-uprava.gzaop.hr/katweb/servlet/Logon

E sad ne znam dali ćeš uspjeti naći vlasnički list jer ja ne mogu do
gupa ni pod razno zato jer je neki lokalni šampion napravio tako
stranicu da ju možeš učitati samo sa IE. Ne pomaže ništa, čak niti da
pošaljem browser ident kao IE. Najviše što sam uspio dobiti bilo je da
mi stranica upadne u endless loop.
*Bravo*
Svaka čast šampioni.
--
Ja i moj kompjuter smo savrseno kompatibilni.Ja ga ne znam upalit, a on me u
potpunosti razumije.

Felix
VW
2004-07-04 20:46:14 UTC
Post by Daniel Dekovic
stranicu da ju možeš učitati samo sa IE. Ne pomaže ništa, čak niti da
pošaljem browser ident kao IE. Najviše što sam uspio dobiti bilo je da
mi stranica upadne u endless loop.
*Bravo*
Probaj sa anonimajzerom
Uživajte...
Daniel Dekovic
2004-07-05 03:15:19 UTC
Post by VW
Probaj sa anonimajzerom
Nikad čuo.

Felix
Riki
2004-07-04 21:13:58 UTC
Post by Daniel Dekovic
[...]
Hvala na adresama ali nisam uspio naci nista kako treba. Na jednoj
stranici nadem neke brojeve ( katastarke cestice i jos nesto ) i kad na
drugom mjestu ukucam te brojeve dobijem skroz novu adresu a ne onu koju
sam trazio itd.
Ipak jos jednom hvala na adresama.
Daniel Dekovic
2004-07-05 03:20:55 UTC
Post by Riki
[...]
Pa koristiš mozillu. :-) To je stranica koja radi samo sa IE. :-) *Nikad*
nisam vidio tako nešto a imam pristup ne net već kojih 8 godina.
Post by Riki
Ipak jos jednom hvala na adresama.
Molim

Felix
sinisa
2004-07-05 08:13:18 UTC
Danijel,

Gadno si nesto pomijesao. Saljes covjeka na gup i katastar da nadje
vlasnicki list. Ne bi islo.

Inace, odgovor je:NE i NE. To (vlasnicki list iliti zemljisnik iliti
gruntovna) na internetu ne postoji. Kad bude postojala naglo ce pasti
standard zk referenata u vecini hrvatskih sudova. Zato i ne ocekujmo to tako
brzo, Svjetskoj banci i Min. pravosudja usprkos.

Drugim rijecima, ne gubi vrijeme na internetu vec put pod noge pa u lokalni
sud (gdje je nekretnina).
Post by Riki
Dakle ima li neki link gdje bi se moglo pogledati tko je vlasnik
odredene nekretnine? Recimo to dakle moze li se vidjeti vlasnicki list
negje na internetu?
Pa moŸe¹ probati na ovim linkovima
Ovaj ti je link za gup
https://e-uprava.gzaop.hr/gup/
A ovaj za katastar
https://e-uprava.gzaop.hr/katweb/servlet/Logon
E sad ne znam dali æe¹ uspjeti naæi vlasnièki list jer ja ne mogu do
gupa ni pod razno zato jer je neki lokalni ¹ampion napravio tako
stranicu da ju moŸe¹ uèitati samo sa IE. Ne pomaŸe ni¹ta, èak niti da
po¹aljem browser ident kao IE. Najvi¹e ¹to sam uspio dobiti bilo je da
mi stranica upadne u endless loop.
*Bravo*
Svaka èast ¹ampioni.
Felix
Daniel Dekovic
2004-07-05 08:47:02 UTC
Post by sinisa
Danijel,
Gadno si nesto pomijesao. Saljes covjeka na gup i katastar da nadje
vlasnicki list. Ne bi islo.
Da, tu si u pravu. Ponekad mi je jezik brži od pameti. A i imam ozbiljnih problema
da bi uopće pristupio tim stranicama tako da ih nisam dosad niti uspio pregledat jer
jednostavno ne mogu.
U svakom slučaju moja greška. Priznajem, pokrivam se ušima i odlazim u kut za kaznu.

Felix
sinisa
2004-07-05 09:15:17 UTC
Post by sinisa
Danijel,
Gadno si nesto pomijesao. Saljes covjeka na gup i katastar da nadje
vlasnicki list. Ne bi islo.
Da, tu si u pravu. Ponekad mi je jezik brŸi od pameti. A i imam ozbiljnih
problema
da bi uopæe pristupio tim stranicama tako da ih nisam dosad niti uspio
pregledat jer
jednostavno ne mogu.
U svakom sluèaju moja gre¹ka. Priznajem, pokrivam se u¹ima i odlazim u kut
za kaznu.
--
Ja i moj kompjuter smo savrseno kompatibilni.Ja ga ne znam upalit, a on me u
potpunosti razumije.
Felix
©aka, dvije kukuruza i malo krupne soli ne bi skodilo. Pa malo klecati. Za
svaki slucaj. :))

pozdrav,

sinisa
berny
sinisa
Daniel Dekovic
2004-07-05 14:32:30 UTC
Nedostaje još samo i bič koji fijuče......!!!!
Da, dobro striček, možda i gospođa sa crnim čizmama i nazi kapicom. Ja
bi se ipak držao kuruze.