(prestaro za odgovor)
mjesta i poštanski brojevi
Iva Rebiæ
2007-08-22 16:54:42 UTC
Ko je nadleŸan za iste?
Na jednom mjestu nai¹la sam na podatak da postoje dva mjesta imenom Vrbovec
sa dva razlièita po¹tanska broja 10 340 i 10 216. Gdje god sam i¹la
pogledati (stranice po¹te, mupa...) svugdje je navedeno samo jedno mjesto, a
na stranicma po¹te broj 10 340 dok broja 10 216 nema. Kako ne vjerujem da je
taj broj nije pao s neba je l' bi neko znao da l' stvarno postoje dva
razlièita mjesta Vrbovec ili je to nekakav stari po¹tanski broj i gdje bi se
to moglo pogledati. Te gdje mogu naæi kojoj opæini pripada pojedino mjesto.
Hvala.
Ypsilon
Ima¹ plakat Ÿuti u svkaoj po¹ti sa svim po¹tanskim brojevima i mjestima.
Monica Geller
2007-08-22 18:57:05 UTC
Na jednom mjestu naišla sam na podatak da postoje dva mjesta imenom Vrbovec
sa dva različita poštanska broja 10 340 i 10 216.
Ja bih se zapitala koliko je to tocan podatak i koliko je mjerodavno
"mjesto" na kojem si ga pronasla. Znam neke ljude koji jos uvijek misle da
je postanski broj za Zagreb - 41000. Da njih pitas... :))

Sad ozbiljno. Moguce je da postoji postanski ured s brojem 10216, kao sto
je moguce da se predio zove Vrbovec. Medjutim, taj Vrbovec najvjerojatnije
nema rang mjesta, vec je eventualno samo rijec o dijelu/predgradju Zagreba.
Broj 10216 u tom je slucaju tek broj lokalnog postanskog ureda. Buni me
jedino cinjenica sto se svi brojevi preko 10200 vise ne smatraju Zagrebom
pa nisam sigurna da ova teorija "drzi vodu". Ipak ne poznajem Zagreb tako
detaljno, a opet s obzirom na velicinu grada, moguce je da je pravilo po
kojem je prvih 200 brojeva rezervirano samo za grad, u Zagrebu na neki
nacin "probijeno".

Medju postanskim brojevima na stranicama HP-a postoji samo jedan Vrbovec i
to onaj s postanskim brojem 10340. Doduse, imas i Vrbovec Samoborski sa
zanimljivim brojem 10430, tako da mi se cini kako bi do eventualne zbrke
moglo doci jedino u tom slucaju.
Monica Geller
Iva Rebiæ
2007-08-22 19:33:15 UTC
Post by Monica Geller
Post by Iva Rebiæ
[...]
:) To gdje sam na¹la taj podatak bi trebalo biti toèno, ali izgleda da nije,
zato mi i je problem kak objasniti da je to ¹to imaju pogre¹no (ako stvarno
je).
Post by Monica Geller
[...]
Je l' moguæe da bi onda taj Vrbovec bio naveden na Potvrdi o prebivali¹tu
koja se dobiva u MUPu? Meni se nekako èini da ne bi.
Bilo bi krasno kad bi se po¹tanski uredi i policijske uprave poklapali.
Post by Monica Geller
[...]
Vi¹ za ovo nisam imala pojma.
Post by Monica Geller
[...]
Ne. Dilema je je l' postoje dva mjesta Vrbovec ili ne i otkud taj broj 10
216 (kojeg oni btw. u po¹ti nemaju).
Je l' zna¹ gdje bi se mogli pogledati koji su bili stari po¹tanski brojevi?
aa
http://wmd.hr/postanski_brojevi/c/
Iva Rebiæ
2007-08-22 20:19:45 UTC
Ne ovom linku nema STARIH po¹tanskih brojeva.
allecto
2007-08-22 20:28:12 UTC
Post by Iva Rebiæ
Ne. Dilema je je l' postoje dva mjesta Vrbovec ili ne i otkud taj broj 10
216 (kojeg oni btw. u po¹ti nemaju).
Mozda je 10216 stari postanski broj Vrbovca.
Post by Iva Rebiæ
Je l' zna¹ gdje bi se mogli pogledati koji su bili stari po¹tanski brojevi?
Ako imas neki prastari telefonski imenik doma. Cini mi se da je nekad davno
u njima bila stampana lista mjesta s postanskim brojevima.

allecto
tycho
2007-08-22 21:05:57 UTC
Post by Iva Rebiæ
[...]
Èini se kao da je Vrbovec promijenio po¹tanski broj -- na googleu moŸe¹ naæi
oba, i oba se odnose na isti grad. MoŸda su svojedobno Ÿeljeli pomaknuti
gornji limit zagrebaèkih po¹tanskih ureda sa 10200 na malo vi¹e, pa se
vrboveèki broj morao poveæati??
Redeemer
2007-08-23 06:20:50 UTC
Post by Iva Rebiæ
[...]
imas na stranicama od hrv. zavoda za javno zdravstvo pod sifarnicima popis
svih gradova/opcina/zupanija pa pogledaj tamo
Debeloguzi Diktator
2007-08-25 05:52:21 UTC
Post by Iva Rebiæ
[...]
Evo vidim da ti nitko nije toènije objasnio, pa æu ja to uèiniti :))

Dakle ovako

Sstari po¹tanski broj grada Vrbovca koji se nalazi 40-ak km istoèno od
Zagreba
jest 43 216.
Novi po¹tanski broj je 10340.
10216 je kombinacija novog i starog broja :)

Ja inaèe Ÿivim u mjestu Dubrava 10-ak km od Vrbovca.
Stari po¹tanski broj je bio 43255, novi je 10342.
Dan danas mi dolazi po¹ta na kojoj pi¹e sljedeæi broj po¹te 10255.
Ljudi ne znaju novi broj, ali se sjeæaju starog pa kako je sve to u zg
Ÿupaniji stave naprijed broj 10 i rije¹en problem.

Ali broj 10216 ne bi smio biti nigdje na sluŸbenim mjestima vezan uz grad
Vrbovec o kojem sam pisao.

lijep pozdrav
Iva Rebiæ
2007-08-27 16:41:07 UTC
Post by Debeloguzi Diktator
Post by Iva Rebiæ
Ko je nadleŸan za iste?
<cak>
Post by Debeloguzi Diktator
Ali broj 10216 ne bi smio biti nigdje na sluŸbenim mjestima vezan uz grad
Vrbovec o kojem sam pisao.
Hvala. NaŸalost da se naæi na nekim jestima gdje bi trebala pisati sluŸbena
adresa.