Vlasnicki list
(prestaro za odgovor)
Kuki
2009-03-30 14:39:16 UTC
Prije nekoliko godina sam kupio poslovni prostor
u poslovnoj zgradi koju je gradila Industrogradnja.
Poslovni prostor nije kupljen direktno od Industrogradnje
vec mi ga je prodao covjek koji ga je kupio od njih.
Napravljen je kupoprodajni ugovor i predan je zahtjev za
uknjizbu na sudu.
Kako zgrada nije etazirana oni su mi to naravno odbili ali
se taj moj kupoprodajni ugovor nalazi u knjizi polozenih ugovora.
Zgrada je nedavno etazirana tako da su neki od vlasnika
ostalih prostora u zgradi proveli postupak dobivanja
vlasnickog lista preko odvjetnice koja je u meduvremenu
preminula.
Dali ja mogu sam napraviti svu dokumentaciju i ako mogu
sta mi je sve potrebno da bi to napravio?

Hvala!
Bla
2009-03-31 07:07:23 UTC
Post by Kuki
[...]
kako su sad pojedinci dobili vlasnicke
listove a da drugi nisu? .. ako se ide
na postupak etaziranja onda se etazira
cijeli objekt pa bi time i tvoj prostor
trebao imati svoj vlasnicki list u Z
knjizi

pogledaj u rjesenju radi cega su te na
zk odjelu odbili pa javi ovdje .. jer je
moguce da nisu dobro napisani ugovori, da
nisu predani svi papiri koji bi dokazali
pravni slijed, itd.
signatjur nije moja furka ;)
Bla
2009-03-31 13:24:19 UTC
Ne, nije stvar u tome da su me odbili.
Odbili su me kada jos nije bilo napravljeno
etaziranje.
Sada kada je Industrogradnja napravila
etaziranje, trebalo je provesti cijeli taj
postupak kojeg je radila ta odvjetnica
za cijelu zgradu.
Znaci ja sam trebao doci kod nje vjerojatno
sa kupoprodajnim ugovorom da i meni napravi
sve kao i ostalima ali ona je u meduvremenu preminula.
e to je vec druga prica .. tebi treba anex
ugovora kako bi se sad tocno znalo sto si
kupio .. tj. ne ti vec onaj koji je kupio
od industrogradnje a ti od njega .. ovdje
zapravo ti mozes kao pravni sljednik uredno
napraviti anex ugovora sa industrogradnjom
i nece biti problema oko toga

to sto je odvjetnica preminula ne znaci da
je sad nemoguce bilo sta izvuci .. probaj
otici u pravnu sluzbu industrogradnje pa
vidi sa njima
signatjur nije moja furka ;)
Snjavi
2009-03-31 14:46:39 UTC
Da, neki suvlasnici su stigli napraviti vlasnicke listove.
Znam da to sto je zena umrla nema veze. Mene interesira kako
ide cjeli postupak. Vidio sam kod susjeda da on medju dokumentima
koje je ona radila ima i neka tabularna isprava.
Mislis da bi mogao samo otici na sud i traziti vlasnicki???
Sorry ali totalni sam duduk za ovo.
Nekaj tu ne drzi vodu.
Ako je raden etazni elaborat u njemu si morao sudjelovati i ti.
Mozes dobiti vlasnicki list iz knjige polozenih ugovora.
Pretpostavljam da i drugi suvlasnici imaju vlasnicke listove iz knjige
polozenih ugovora, jer etaziranje za pojedine stambeno/poslovne jedinice
radio bi samo "pacijent".
Ako je tvoj prostor odnosno kupopr. ugovor proveden u zemljisnim knjigama -
knjiga polozenih ugovora, kao sto kazes tada dobijes vlasnicki list.
I dalje mislim da se u tvojoj zgradi nije dogodilo sve sto ti mislis da
jest. Tabularna izjava i etaziranje nemaju neke direktne veze. Etaziranjem
svaka stambeno/poslovna jedinica postaje posebna etaza, pojednostavljeno
govorim, i kao takva se knjizi u zemljisnim knjigama, a nakon toga se etaze
"popunjavaju" sa vlasnicima. Tabularna izjava sluzi, onome tko je vec nema,
za "popunjavanje" etaza.
Sto ti zapravo zelis, mozes i moras uciniti moglo bi ti se odgovoriti tek
nakon sto se vide dokumenti i napravi uvid u zemljisne knjige. Tome sluze
odvjetnici.
Snjavi
radio bi samo "pacijent".
davor55
2009-03-31 18:33:32 UTC
[...]
ako nemas tabularnu izjavu moras je izvaditi kod Industrogradnje, sa
originalom prvog ugovora ili ovjerenim primjerkom kod biljećnika odeš k
njima i tamo ti to srede, košta oko 1000 kuna mislim

a onda dalje....
Kuki
radio bi samo "pacijent".
Bla
2009-04-01 07:58:18 UTC
[...]
za pocetak mozes vidjeti kakvo je stanje na
e-izvatku (www.pravosudje.hr pa na e-izvadak)
ako je izvadak verificiran isti bi dobio i
da osobno ides u gruntovnicu .. to ti je da
ne moras ici na sud osobno vaditi izvadak

vjerujem da je trenutno stanje da je na tvoj
stan uknjizena industrogradnja .. kako je doslo
do etaziranja u medjuvremenu ti moras pribaviti
1. kao pravni sljednik anex ugovora sa industro-
gradnjom; tabularnu izjavu ako je nema u prvom
ugovoru 2. anex ugovora sa likom od kojeg si
kupio stan; tabularnu izjavu lika ako nije u
ugovoru vec unutra .. u anexima ugovora se mora
promijeniti opis nekretnine tj. upisati tocna
etaza i sve ono jednako kako je upisano u zk
izvatku (opis nekretnine)

tek tada predajes to sve na gruntovnicu i sa
takvim papirima se mozes upisati kao vlasnik

za to sve odraditi ipak treba dosta znanja
no jebiga i sam kazes da si duduk tak da ces
tesko sam sve to provesti

tabularna ne kosta nista jer je to obicna
izjava .. kosta te toliko koliko ces platiti
ovjeru iste kod javnog biljeznika
signatjur nije moja furka ;)
Kuki
2009-04-01 12:00:24 UTC
OK, hvala na informacijama.
Mislim da cu angazirati prijateljicu koja radi
sa nekretninama da mi uskoci u pomoc.
signatjur nije moja furka ;)
davor55
2009-04-01 13:25:56 UTC
Post by Bla
[...]
ja tabularnu platio, i to novogradnji u stečaju, uplatnicom na račun... i to
početkom ove godine
i posebno platio bilježnika za ovjeru, ali neku siću cca 80 kn
Bla
2009-04-01 14:40:44 UTC
ja tabularnu platio, i to novogradnji u steèaju, uplatnicom na raèun... i to
poèetkom ove godine
i posebno platio biljeŸnika za ovjeru, ali neku siæu cca 80 kn
hm .. jel to hoces reci da su te trazili
da im platis neku paru kako bi ti izdali
tabularnu izjavu?
signatjur nije moja furka ;)
davor55
2009-04-02 13:11:11 UTC
Post by Bla
Post by davor55
[...]
da i ne samo meni, uplatnica pa na poštu, pa tek onda papiri, tako su svi -
nekoliko tisuća drugih, a da ne kažem kako su u stečaju nemaju ni oni sve
originalne ugovore o prvoj prodaji, totalni djumbus....
Bla
2009-04-03 07:49:07 UTC
da i ne samo meni, uplatnica pa na po¹tu, pa tek onda papiri, tako su svi -
nekoliko tisuæa drugih, a da ne kaŸem kako su u steèaju nemaju ni oni sve
originalne ugovore o prvoj prodaji, totalni djumbus....
uf .. mislim jasno mi je da je lakse platit
1000 kn nego se povlaciti po sudovima radi
izdavanja tabularne .. posebno ako se jos
radi o firmi u stecaju pa je pitanje kada
i kako bi se naplatio u smislu nekakve stete
koja ti je nastala radi njihove samovolje
i protuzakonitog djelovanja
--
signatjur nije moja furka ;)