(prestaro za odgovor)
Odjava TV-a s ovjerom
sisco
2010-01-11 15:17:29 UTC
Dakle odjavim TV trenutno propisanim putem, ovjerom i potpisom kod J.B. Tamo
izmedju ostalog stoji:

"dopustam ovlastenim predstavnicima HRT nesmatano provodjenje kontrole
iznijetih cinjenica te da sam upoznat da ce HRT u slucaju odbijanja, odnosno
onemogucavanja HRT-a u provodjenju kontrole ponovo me prijaviti, odnosno
teretiti za placanje RTV pristojbe."

Ovo pravo provjere si uzimaju za stalno, predpostavljam. Kad bi ih jednom
pustio da utvrde da nemam tv, a onda vise nikada ne, ponovo bi me
samoinicijativno ukljucili u pretplatu. Kad bih onda tu pretplaptu odbio
placati, da li bi mi potvrda o odjavi TV-a (kasnije utvrdjena/potvrdjena i
njihovim prvim pregledom) bila dovoljna kasnije za obraniti od svih tuzbi i
potrazivanja nastalih njihovim novim ukljucivanjem i mojim neplacanjem
istih, ili bi zbog ovog gornjeg paragrafa mogao izgubiti?

Hvala
Mika
2010-01-11 18:21:32 UTC
Post by sisco
[...]
pronadji moje starije postove na tu temu. Uvjetovanje takve odjave je
protuustavno.
Da ne ponavljam istu pricu guglaj
Z&Z
2010-01-11 20:28:33 UTC
imate li radio..imate li tv..imate li ovo ..imate li ono ..????
ajd malo razmislite sto znaci to " imate li"?
i ne znam zasto dramite kad je rjesenje tako jednostavno.ja godinama ne
placam taj namet.i dosli su mi vec par puta
i kad me pitaju "imam li tv" ja kazem da ga "eno u sobi ali da nisam
vlasnik" ----
onda me pitaju da kako nisam vlasnik a ja im kazem da nisam vlasnik ni
knjige iz knjiznice ali da ipak stoji na polici..tada tek skontaju pa onda
pitaju za vlasnika pa im dam adresu kao moga frenda u Canadi:))
i nista se ne dogadja .
ionako, kako oni bilo kome mogu dokazati "vlasnistvo".ja tvrdim da ja nisam
vlasnik doticne "stvari" a samo me VLASNISTVO obvezuje .
a ne "posjedovanje" ili "gledanje".

a po clanku 53 placanje pristojbe obvezuje VLASNIKA .
i potpuno je glupava definicija u stavku 3 da se treba "odjaviti".od cega?
od
vlasnistva valjda.lol;))
od vlasnistva se ne moze "odjaviti" jer vlasnistvo moze samo prestati.
ako se prestane imati "pravo" ili stvar izgubi svojstvo zbog unistenja,
kvara ili slicno..
oni ako misle da ja jesam vlasnik nek mi to dokazu jer ja tvrdim da
nisam.teret dokaza je na njima.
a sve dok mi ONI NE DOKAZU VLASNISTVO koje me PO ZAKONU OBVEZUJE placati
taj namet - mogu si moj hub-obrazac ugurat u s**ak..
sisco
2010-01-11 23:49:07 UTC
Sve ja to kuzim, ali u ovom trenutku je problem dovesti ih do toga da me
iskljuce. Cak ni ne znam koji televizor sam imao prije tih 20 godina u tom
stanu koji zelim odjaviti. Tamo trenutno stvarno nema televizora.

Cini mi se najlakse da im dam ovjeru tek toliko da ih se rijesim, ako me taj
potpis u buducnosti nece ugristi za dupe. Inace moram prvo slati odjavu s
povratnicom, pa kad dodje ovrha slati javnom biljezniku, pa kad dodje sud
slati sudu, i to sve u rokovima i vjerojatno nekoliko puta s obzirom da ce
me odbijati iskljuciti u pocetku. Lakse bi mi bilo da ih cisto otkantam.

Naravno, ne prostaje mi drugo nego navlacanje ukoliko onaj potpis ima vecu
tezinu od pukog zastrasivanja. Zato provjeravam.
Z&Z
2010-01-12 07:37:01 UTC
lol:)) ali bit ce ipak da ne kuzis..:)
pravo treba znati razumjeti i "iscitatii" .i odvojiti formu od sadrzaja..

dakle:
1) nije bitno dali u svom stanu imas televizor na polici u 3D svijetu i kao
"stvar "
2) nije bitno /ako imas/ koji je televizor /misli se na marku,dijagonalu
etc..
3) trazenje ovjere ,kako netko prije rece je neustavno.jer takva ovjera iza
sebe povlaci kolateralni tro¹ak u vidu javnobiljeznicke nagrade.a na
"trosak" te nemoze nitko prisliti / u smislu zadovoljenja forme/ osim ako
sam ne povedes neki postupak ili krenes u zastitu nekog svojeg osobnog ili
stvarnog prava pred sudskom ili izvrsnom vlasti

Dakle ,sto ces uciniti:

Na komad papira ces Sluzbi za pretplatu nase dalekovidnice napisati
sljedece:

ime,prezime,adresu na koju se odnosi i td.

Izjava

kojom ja dolje potpisani izjavljujem da od dana DDDD:MM:YYYY u VLASNISTVU
nemam televizijski /radio prijemnik a iz cega bi temeljem cl. 53 Zakona o
HRT proizlazi moja obveza placanja pristojbe.
Potpisi se i to je to.
I za dalje te bas briga sto ce biti..

Onda odi u prvi ducan i za 500 kuna kupi kakav televizor.
lijepo ga stvai na policu,speci kokice ,uzmi PAN za bolji dan ..i uzivaj.:))
Kad ti pokucaju na vrata lijepo ih pustis u stan i kazes: da,televizor je
tu,ja ga gleam ali doticne stvari nisam VLASNIK
A doticna gospoda neka ti onda dokazuju vlasnistvo koje bi te obvezivalo na
placanje pristojbe..A dokazati ti ga ne mogu.Trebali bi imati racun koji
glasi na tvoje ime i koji je dokaz da si vlasnik toga TVa.
Ne posjednik ,jer posjedovanje kao niti gledanje ne obvezuje na placanje
pristojbe.

Ali opet tu su u koliziji dva stvaka istog clanka Zakona o HRT-u:

IX. PRISTOJBA I DRUGI PRIHODI

Èlanak 53.

(1) Vlasnici radijskih i televizijskih prijamnika na podruèju Republike
Hrvatske duŸni su HRT-u plaæati pristojbu.

(2) Vlasnik prijamnika duŸan je HRT-u prijaviti prijamnik najkasnije u roku
od 30 dana od dana nabave prijamnika, a promjenu adrese, mjesta stanovanja
ili sjedi¹ta, vlasnik je duŸan prijaviti najkasnije u roku od 15 dana od
dana promjene.

(3) Vlasnik prijamnika nije duŸan plaæati pristojbu ako prijamnik odjavi.

(4) Visina pristojbe iznosi 1,5 % prosjeène neto mjeseène plaæe zaposlenih u
Republici Hrvatskoj, na temelju statistièkih podataka za prethodnu godinu.

(5) Kuæanstva koja u vlasni¹tvu imaju dva ili vi¹e radijskih i televizijskih
prijamnika plaæaju mjeseènu pristojbu utvrðenu u stavku 4. ovoga èlanka kao
da imaju jedan radijski ili televizijski prijamnik.

(6) Pravne osobe plaæaju pristojbu na svaki prijavljeni prijamnik u iznosu
utvrðenom u stavku 4. ovoga èlanka.

Cl 53 st.1 propisanoje da VLASNICI radijskih i tv prijemnika na podrucuju RH
imaju duznost placati tv pristojbu.
St 3 istog clanka se pojavljuje neka famozna ODJAVA kao " formalni èin"
kojim taj isti vlasnik / citaj: obveznik / nije duzan placati tu pristojbu
ako prijamnik "odjavi".
Sto se tom ODJAVOM odjavljuje to samo bog zna.
Jer "VLASNISTVO" se ODJAVITI ne moze a POSJED i GLEDANJE ne obvezuju na
placanje pristojbe.

Dakle u stavku 1 vlasnistvo obvezuje samo po sebi a u stavku 3 paradoks:
budi vlasnik ali "odjavi" pa onda nema veze sto si ipak VLASNIK.
Nebuloza.

Na nihovom webu :

http://www.hrt.hr/index.php?id=186&tx_ttnews%5Bcat%5D=94&tx_ttnews%5Btt_news%5D=319&tx_ttnews%5BbackPid%5D=185&cHash=48607dbb93

pise ovo/citat/:
"
Za¹to bih plaæao RTV pristojbu, ako ne gledam programe HRT-a?

RTV pristojba nije naknada za gledanje programa, nego - kako propisuje Zakon
o HRT-u - naknada vlasnika radijskoga i/ili televizijskog prijamnika. Ako
imate radijski ili televizijski prijamnik, Zakon vas obvezuje da solidarno
sa svim drugim vlasnicima prijamnika sudjelujete u financiranju hrvatskoga
javnog RTV servisa, to jest Hrvatske radiotelevizije, kao opæe dru¹tvene
potrebe.

/end of citat..../

Zakon obvezuje ako "imas" : imanje znaci "vlasnistvo".
Posjedovanje i gledanje na znaci ujedno da i "imas" kao niti da si
istovremeno i VLASNIK.
sisco

istovremeno i VLASNIK.
sisco
2010-01-12 14:01:33 UTC
Post by Z&Z
kojom ja dolje potpisani izjavljujem da od dana DDDD:MM:YYYY u VLASNISTVU
nemam televizijski /radio prijemnik a iz cega bi temeljem cl. 53 Zakona o
HRT proizlazila moja obveza placanja pristojbe.
Potpisi se i to je to.
I za dalje te bas briga sto ce biti..
Sve je spremno, samo jedno pitanje. Lako je reci "dalje te bas briga", no
nije me bas briga jer nema sumnje da ce HRT nastaviti sa slanjem uplatnica.
Ako ne reagiram na kraju ce mi sjesti ovrha.

Mislim poslati sa povratnicom, na kojoj ce pisati "izjava o neposjedovanju
televizijskog ili radijskog prijemnika". Kad mi dodje ovrha javnog
biljeznika nakon naplacanja racuna pozovem se na moju izjavu o
neposjedovanju, s povratnicom kao potvrdom.

Je li to onda konacno ok?

hvala
Bla
2010-01-12 15:34:56 UTC
Post by sisco
[...]
pronadji preko gugla par mojih postova na
ovu temu u ovoj grupi i shvatit ces sve

stavio sam i linkove na taj njihov pravilnik
il uredba il vec sta god to je i to je to

odjava mora biti u skladu sa pravilnikom
signatjur nije moja furka ;)
Z&Z
2010-01-12 15:41:49 UTC
1) NE POZIVAS SE O IZJAVU O NEPOSJEDOVANJU VEC NA IZJAVU DA NEMAS TV U
VLASNISTVU.....!!!!!!!!!
JER VLASNISTVO JE JEDNO A POSJED/ovanje/ JE NESTO SASVIM DRUGO .

2) Ma bez brige, prestati ce ti slati uplatnice,
Ako ne prestanu i da ti slucajno dodje ovrha od javnog biljeznika na
Rjesenje o ovrsi ces uloziti Prigovor.
Sadrzaj prigovora je isti kao i sadrzaj Izjave:"Nisi u vlasnistvu TV
prijemnika:".

Pazi ,ne smijes se pravdati s drugim razlozima.Samo to napisano: "Nisi u
vlasnistvu Tv prijemnika:" Mozes napisati i napomenu: Ako ovrhovoditelj i
dalje smatra da tvoja obveza koja iz vlasnistva proizlazi postoji pozovi ga
pruzi dokaz o vlasnistvu koje te temeljem cl 53 koje te na placanje
pristojbe i obvezuje.
I vise nista ne smijes pisati: .Jer pisanje u "pravu" ti je kao zivi pjesak:
sto vise pises sto vise tones.I tako bez razloga suprotnoj strani dajes
mogusnost da "predmet" zakomplicira" pruzajuci joj mogucnost obrazlozenja.
A u "pravu" je sve moguce ako to znas obrazloziti.
Zato se drzi merituma stvari i uvijek moras pisati u "granicama" koje te
razrjesuju obveze ali i da istovremeno suprotnoj strani ne daju priliku za
"dubinskko rasclanjivanje" na jos prostije faktore.

Btw; s time da obavezno moras priloziti kopiju svoje Izjave i kopiju
povratnice.
Jer to te oslobadja troskova Ovrsnog postupka.
I za DD.MM.YYYY. nemoj otici daleko u "proslost".
Najbolje od Nove godine.

Jos, da slucajno ne odustanu od ovrsnog postupka i ako javni bilejznik uputi
u parnicu onda odi odvjetniku:
I s tako pripremljenim terenom nemaju sanse u sporu.

I spremi ove mailove da on vidi sto je "intencija zalbe" i gdje je sve "ab
ovo" zapocelo.
Jer ima i svakavih odvjetnika.Mnogi su nabubali i prosli fakultet i
prospise ali logika im bas nije jaca strana.
Post by sisco
Post by Z&Z
kojom ja dolje potpisani izjavljujem da od dana DDDD:MM:YYYY u VLASNISTVU
nemam televizijski /radio prijemnik a iz cega bi temeljem cl. 53 Zakona
o HRT proizlazila moja obveza placanja pristojbe.
hvala
Mika
2010-01-12 15:43:51 UTC
Post by Bla
odjava mora biti u skladu sa pravilnikom
ovo je zacarani krug... :)

no, njihov pravilnik je prosuustavan i nikako ne moze biti "jaci" od
ustavnih odredbi.

Vjerujem da sam ja dao i link na taj dio usatava o nepovredivosti doma :)
sisco
2010-01-12 17:23:34 UTC
Post by Z&Z
1) NE POZIVAS SE O IZJAVU O NEPOSJEDOVANJU VEC NA IZJAVU DA NEMAS TV U
VLASNISTVU.....!!!!!!!!!
JER VLASNISTVO JE JEDNO A POSJED/ovanje/ JE NESTO SASVIM DRUGO .
Treba mi ipak nesto na povratnici sto ce nedvosmisleno govoriti sta sam im
slao. Tako je barem u svim onim threadovima koji su zapoceli kad je onaj lik
iz Primostena ili gdje vec prvi preko suda izborio da ne mora placati. Tek
toliko, ne moze skoditi.

Mozda jednostavno zdravo seljacki na povratnici "Izjava da nisam u
vlasnistvu TV ili radio prijamnika.
Post by Z&Z
[...]
ok
Post by Z&Z
[...]
To me i brinulo, zato i provjeravam. Tipa da mi ne bi kasnije na sudu
uzvratili "izjavili ste da niste u vlanistvu tv/radio prijemnika, ali nigdje
niste trazili ukidanje pretplate", ili tako neka tehnikalija.
Post by Z&Z
[...]
Stavio sam od danas, pa je sve cisto. Sutra im saljem i jedva cekam, zbilja
su mi digli zivac sa tim sranjem o javnom biljezniku. U pocetku se covjeku
nekako ne da ako mora sve solo pa si misli platim i gotovo, ali ovako je
puno lakse :)

Hvala za pomoc.
Z&Z
2010-01-12 19:34:31 UTC
Post by Mika
Post by Bla
odjava mora biti u skladu sa pravilnikom
odjava je podzakonski /provedbeni/ akt.koji mora biti u u skladu s Zakonom.a
Zakon / pojedninacni apstraktni akt/ mora biti "ustavan" tj .u skladu s
Ustavom.
da bi nesto bilo neustavno mora nizi akt biti nezakonit tj : da nije donesen
u skladu sa Zakonom.
ili neustavan tj .da

a) nije donesen u skladu s Ustavom
ili
b) donesen takav kakav je vrijedja neko pojedinacno ili osobno pravo bez
obzira dali se radi o "cinjenju", necinjenju ili propustanju a koje pravo je
ustavna kategorija.ali ne apstraktan kategorija vec konkretna .
Jer Ustav je apstraktna pravna norma ali pred Ustavnim sudom zastita se moze
zatraziti samo u konkretnom pravnom slucaju.
Post by Mika
ovo je zacarani krug... :)
no, njihov pravilnik je prosuustavan i nikako ne moze biti "jaci" od
ustavnih odredbi.
Vjerujem da sam ja dao i link na taj dio usatava o nepovredivosti doma :)
nepovredivost doma jest ustavna kategorija.i cinjenica jest da u "dom" bez
naloga odredjene institucije /policija/ mogu uci samo ako s e radi o
odredjenim kazneneim djelima / u sprecavanju i/ili sankcioniranju/ a koji s
e znaju koja su to kaznena djela. i cime su definirana i odredjena..
utvrdjivanje vlasnistva nad tv primjenikom nije jedno od tih.
ali postoji sljedece pravilo: kad ti nekog ne pustis u stan/ uzmi
presumpciju da isto tako odbijes puhati balon nakon saobracajke s vecom
materijalnom stetom /predmnjeva se da si "kriv".
isto tako ako ne pustis nekog u kontrolu u svoj stan/ a koja jest na Zakonu
jer nju predvidja apstraktni Zakon ali u konkretnom slucaju/ predmnjeva se
da nesto skrivas.
onoga trenutka kad nesto "ne dopustis" a "suprotna strana" u provodjenju
Zakona pokrene neki na zakonu osnovani i utemeeljeni postupak teret dokaza
je na tvojoj strani.

slucaj 1)
ne dopustis u stan: dodje Rjesenje o Ovrsi u kojem si ti sadrzajno /ne
temelju "zabrane" tj sprecavanja/ za svaki sud presumpiran kao vlasnik. i
"ne dopustanje" sluzbenoj osobi koja na temelju Zakona / a zakon o HRT-u
jest "zakon" / obavlja svoju na zakonu utemeljenu radnu obvezu i duznost ti
je otegodna okolnost.
i teret dokaza tj dokazati suprotno tj.da nisi vlasnik je na tebi.dok god ne
dokazes da nisi vlasnik ti si "vlasnik".i snosis sve "obveze koje iz
vlasnistva proizlaze.a placanj e pristojbe jest jedna od njih.
pitanje glasi : kako i cime mozes dokazati da nisi vlasnik i prestati
placati.? nikako,jer bi morao dokazati da netko drugi vlasnik jest.

slucaj 2) pustis nekog u stan, obavi svoj posao, ne vrijedjas niti se
svadjas, izjavis da nisi "vlasnik" vec samo posjedujes tudju stvar ..
na taj nacin nisi svojim cinjenjem sprecavanja dopustio formalni razlog za
presumpciju da si "vlasnik" .
i nisi vlasnik dok god ti "ovhovoditelj ne dokaze da vlasnik jesi".
pitanje glasi: a kako ti moze dokazati vlasnistvo ?nikako !

uvidjas li razliku izmedju

(bold) forme (bold) tj. ne pustanja u stan /dom/

(bold) sadrzaja (bold) tj. udjite u stan /dom/ ali ja sporne "stvari"
nisam vlasnik"

p.s. daj postaj meni te linkove --- bas me to zanima. a i jer mi se ne
gugla.
Mika
2010-01-12 20:38:25 UTC
Post by Z&Z
[...]
u HRT pravilniku stoji "zakonska" procedura i uvjeti odjave televizora.
Jedan od uvjeta je davanje suglasnosti za pregled stana.
Moze se kategorizirati i kao ucjena , kako bi se klijent odrekao svojeg
ustavnog prava na nepovredivost doma.
Post by Z&Z
ali postoji sljedece pravilo: kad ti nekog ne pustis u stan/ uzmi
presumpciju da isto tako odbijes puhati balon nakon saobracajke s vecom
materijalnom stetom /predmnjeva se da si "kriv".
nije dobra analogija, i apsolutno je neusporedivo
Post by Z&Z
isto tako ako ne pustis nekog u kontrolu u svoj stan/ a koja jest na
Zakonu jer nju predvidja apstraktni Zakon ali u konkretnom slucaju/
predmnjeva se da nesto skrivas.
Prema ovoj tvrdnji, ogroman dio populacije bi bio osumnjicen za nekakvo
skrivanje.
Post by Z&Z
onoga trenutka kad nesto "ne dopustis" a "suprotna strana" u provodjenju
Zakona pokrene neki na zakonu osnovani i utemeeljeni postupak teret dokaza
je na tvojoj strani.
Naprotiv. Teret dokaza je na njihovoj strani. Ja koristim svoje ustavno
pravo da ih ne pustim u vlastiti prostor, a na njima je da zatraze sudski
nalog temeljem opravdane sumnje u kazneno/krivicno/prekrsajno djelo.
Jedini argument u tom zahtjevu je da "pretpostavljaju" kako netko ima tv. To
niti jednom sucu nece biti dovoljan temelj za izdavanje naloga.
Post by Z&Z
[...]
Ovrha mora biti temeljena na necemu. U ovom slucaju mora biti nedvojbeno
vlasnistvo TV-a sto oni ne mogu dokazati. Ne mozes poslati ovrhu samo zato
jer mislis da sam vlasnik TV prijemnika i da nisam placao porez zadnjih xx
mjeseci.
Post by Z&Z
[...]
Naravno da mi je jasna razlika, ali ne mozes po defaultu nekoga okriviti za
bilo sto time sto koristi svoje ustavno pravo. Ako postoji sumnja, slijede
se zakonska sredstva putem kojih se dolazi do cinjenica. Ili se nekoga
uhvati u krivicnom djelu, ili se drugim dokazima ( kojih ovdje zapravo ne
moze biti ) tereti istoga sudskim procesom.
Post by Z&Z
p.s. daj postaj meni te linkove --- bas me to zanima. a i jer mi se ne
gugla.
uh...ni meni se bas sad ne gugla, ali na newsima je bila rasprava :)
Uostalom, ja sam tv odjavio i pecatio prije 15 godina kod Centrotehne koja
je radila za HRT pa su me u nekoliko navrata pokusali "isprepadati" a
najbolja im je stvar kad su rekli da mi ta odjava nista ne vrijedi.
:))
Martin Buzancic
2010-01-13 09:34:14 UTC
Post by Mika
Post by Z&Z
[...]
analogija nema veze s vezom,alkotest je poseban slucaj,ne moras ni
policiju pustiti bez naloga u stan i iz toga policija ne smije nikakve
zakljucke izvoditi,npr.ako si uhicen,ne moras iskazivati,mozes se
braniti sutnjom,i osim imena,rodjenja i jos par generalija nisi duzan
nista reci,a iz sutnje ne smije ni policija ni sud izvoditi nikakav
zakljucak(iako logika kaze da uglavnom oni koji sute nesto skrivaju)
Jer kakvo bi to bilo pravo na sutnju,ako te zbog koristenja tog prava
proglase krivim?A prisiliti te na iskazivanje ne mogu nikako,tj mogu,ali
inkvizicija je davno ukinuta.

Dakle TV odjavi sa povratnicom,i naglasi da nemas u svom vlasnistvu
nijedan uredjaj koji ima mogucnost primanja tv ili radio signala.
Nemoj pisati gluposti poput ne gledam htv i sl.jer to nije bitno za
placanje pretplate.

BTW jel moze link na Mikine postove o odjavi?
Bla
2010-01-13 10:20:06 UTC
Post by Mika
no, njihov pravilnik je prosuustavan i nikako ne moze biti "jaci" od
ustavnih odredbi.
n.i.j.e

1. nije protuustavan jer ga ustavni nije
ponistio

2. ustavni sud ga tako i tako ne bi ponistio
jer se tamo samo navodi da si ti njima duzan
omoguciti kontroliranje .. ne pise na koji ces
nacin to omoguciti, dakle pretpostavlja se
da se ta kontrola mora vrsiti na zakonito i
ustavno ispravan nacin, a u prijevodu to je
plasenje drhtavaca koji misle da ih moraju
pustiti u stan .. oni ne mogu dokazati da
si ih ti sprecavao u kontroliranju ako vise
mjeseci ili godina nitko ne otvara vrata
stana

a pod 3. bi naveo vlastiti zakljucak da sam
siguran da im 90% svih prijava (fizickih osoba)
nije u skladu sa tim pravilnikom, tako da se u
vrlo velikoj vecini pristojba naplacuje po app
modelu

hrt je propustio uskladiti svoje dokumente
sa vlastitim pravilnikom aka nije dostavio
na potpis potrebnu dokumentaciju kako bi
legalno nastavio prikupljati pristojbu
signatjur nije moja furka ;)
Mika
2010-01-13 10:57:16 UTC
Post by Bla
Post by Mika
no, njihov pravilnik je prosuustavan i nikako ne moze biti "jaci" od
ustavnih odredbi.
n.i.j.e
1. nije protuustavan jer ga ustavni nije
ponistio
nije ga ponistio jer nitko nije pokrenuo pitanje ustavnosti. Zahtjevom sa
potpisivanjem suglasnosti trazi se svojevoljno odricanje ustavnoga prava, a
u suprotnom ne daju mogucnost odjave.
Ucjena je zakonom itekako kaznjiva :))
Post by Bla
[...]
Tesko je reci sto bi ustavni sud odredio. Isti je presudio kako je harac u
skladu sa ustavom, sto granici sa zdravom pameti, no dobro, to je nas
hrvatski sud, pa nije ni cudo.
Post by Bla
[...]
Jos je gore sto ni sam HRT ne postuje vlastiti pravilnik i zakon o
HRT-u.Svakodnevno smo svjedoci bar desetak prekrsaja koje naprave i nikom
nista.
tu smo se i zadnji put slozili :))
Mika
2010-01-13 11:19:46 UTC
Post by Martin Buzancic
BTW jel moze link na Mikine postove o odjavi?
pocet cu naplacivati guglanje... :)

http://groups.google.hr/group/hr.soc.zastita-kupaca/browse_thread/thread/c78dca80114bd077/5a01626a4564787f?lnk=gst&q=mika#5a01626a4564787f
Martin Buzancic
2010-01-13 12:31:25 UTC
Post by Mika
Post by Martin Buzancic
[...]
jos bolje,stavi na svoje postove zastitu autorskih prava,a ZAMP posalji
da ubiru naknadu.Postotak od svakog prodanog kompa i mobitela,jer tko
kaze da oni nece citati tvoje postove kad mogu??!
:) :) :) :)
Z&Z
2010-01-13 12:34:10 UTC
Post by Mika
Post by Z&Z
[...]
a j**** ga:) odoste svi u drugu krajnost koja nema veze s tim:
kakve veze ima po pitanju utvrdjivanja vlasnistva dali je netko usao u
stan
ili nije.
u postu ranije sam naveo primjer sa knjigom iz knjiznice.
cinjenica da je knjiga na mome stolu ne znaci da sam te knjige ujedno i
vlasnik.
isto tako cinjenica da netko dodje u moj dnevni boravak i vidi TV ne znaci
da sam doticnog TV ja VLASNIK.
I cemu s e pozivati na nepovredivost doma i formalni razlog kad je stvar
mnogo jednostavnija: udji i gledaj -ali mi onda moras dokazati VLASNISTVO.
razumijete li pojedinci vlasnistvo kao pojam.
famozni Pravilnikje provedbeni propis koji regulira postupanje u provodjenju
onoga sto kakao kazu "predmnjeva" Zakon.
I taj Pravilnik kakav jest da jest - nezakonit ili neustavan- ja jos nisam
nasao link na Odluku Ustavnog suda koji ga je takvim i proglasio.
Jer da jest vis e kao akt nebi mogao niti postojati.I ne bi mogao
proizvoditi niti pravne posljedice.
A jos uvijek /nazalost/ postoji i proizvodi.
Post by Z&Z
[...]
P a naravno da ne mogu dokazati.U tome i jest poanta.
Ali smisao ovrhe u ovom slucaju nije da se dokazuje vlasnistvo vec da se na
temelju nedorecenosti i besmislenosti toga Zakona pokusa doci do materijalne
zadovljestine pod krinkom "obveze" koja je utemeljena na Zakonu.
I ti isto kao i "nevin u zatvoru" nemoras biti vlasnik a da ipak placas
naknadu.
I u zatvoru mozda i jest nevin ali mu "drustvo" i tijela drustva u redovitom
i na Zakonu utemeljenom postupku tu nevinost ne priznaju vec ga drze
"krivim" / to kada se radi u kaznenenom postupku ako mu krivica nije
dokazana ili nije dokazao nevinost./
Isto tako drustvo u nekom postupku moze pretpostvati da si ti vlasnik
.Pitanje je sad samo na kome je teret dokaza.
Ovrha moze biti utemeljena na Odluci ili Rjeseneju drzavnog tijela,
vjerodostojnoj dokumentaciji ili pretpostavci / nazalost, kod Zakona o HRT
je to suludo ali je to pretpostavka a ne cinjeincno stanje./
A ovrhz u oovom slucaju prpvodi kavni bilejznik.A javni biljeznik je samo
izvrsni organ. I onece on ulaziriti u meritum stvari dali je netko vlasnik
ili nije.
A daleko je jednostavniji i manje bolan put osporiti vlasnistvo (koje je
uvjet za nastajanje obveze) nego se sa formalnim razlozima opravdavat za
neplacanje pristojbe.
I to ne pred javnim biljeznikom vec u nekom parnicnom postupku.
Mika
2010-01-13 12:40:33 UTC
Post by Mika
Post by Martin Buzancic
[...]