HRT pretplata - trajni nalog
(prestaro za odgovor)
stanlio
2013-02-11 09:10:24 UTC
Dakle, prije nekih dvanaest godina sam u banci aktivirao trajni nalog za
plaćanje HRT pretplate. Kako se radi o relativno malom iznosu nisam to
posebni niti kontrolirao. Nedavno sam shvatio da mi se s računa ne skida
pretplata, i to već pet godina, iako je trajni nalog i dalje aktivan.
Izgleda da je do prekida došlo kad je kontrolorka radila novu prijavu,
jer sam mijenjao adresu. Ja bih to prijavio, ali ne bih plaćao sve ove
godine unazad, jer na kraju krajeva, nije moja krivnja. Voljan sam
platiti godinu dana unatrag koliko je rok zastare za račune HRT. To s
pravne strane drži vodu?
Bla
2013-02-11 09:26:10 UTC
Post by stanlio
[...]
pravne strane drÅŸi vodu?
imo, napravi prijavu kao da nista nije bilo
i placaj od dana prijave nadalje kako ce ti
stizati racuni ili ako ces opet aktivirati
trajni nalog
signatjur nije moja furka ;)
stanlio
2013-02-11 09:51:32 UTC
Post by Bla
imo, napravi prijavu kao da nista nije bilo
i placaj od dana prijave nadalje kako ce ti
stizati racuni ili ako ces opet aktivirati
trajni nalog
Nisam sugiran da mi je pametno opet raditi prijavu, jer ponavljam,
prijava već postoji. Moglo bi se desiti da me nakon toga imaju u
dvostrukoj evidenciji, pa onda opet procedura micanja...

Njima se očito nešto pobrkalo kod računa.

Razmišljam da im se javim, samo se bojim da mi u komadu ne skinu za svih
pet godina.
Mika
2013-02-11 09:53:52 UTC
Post by Bla
[...]
daj i meni trajni nalog, necu puno

:))))))))))))))))))))))))
mandy
2013-02-11 11:43:34 UTC
zastara ti je godinu dana
Bla
2013-02-11 13:38:22 UTC
Post by stanlio
[...]
kad si mijenjao adresu ocito su napravili
odjavu sa starom adresom, a na novu adresu
te nisu prijavili, jer bi ti do sad debelo
dosle i ovrhe i svasta

dakle trenutno ocito nisi prijavljen

ne znam kako funkcioniraju oko prekrsajnih
prijava i kojecega .. pa da ti se ne desi
da priznas da 5 godina ne placas i slicno,
dakle pravi se blesav i nista im ne govori
o trajnim nalozima il preseljenju itd.
signatjur nije moja furka ;)
KoSi
2013-02-11 21:46:42 UTC
Post by Bla
kad si mijenjao adresu ocito su napravili
odjavu sa starom adresom, a na novu adresu
te nisu prijavili, jer bi ti do sad debelo
dosle i ovrhe i svasta
dakle trenutno ocito nisi prijavljen
Ovrha možda čeka negdje u ladici (s kamtama)...
Mojem ocu je došla ovrha prošle godine za 2 rate iz 2004.g.... i možeš se..
..bat jer ne čuvamo uplatnice 10 godina.

Moguće da otac nije platio jedan mjesec jer je u to doba dolazio inkasator
(pa ako nitko nije bio doma) ali ako nije platio jedan mjesec drugi mjesec
je platio obje uplatnice... ali ovrhom skinu pa se ti žali i dokazuj...
Bla
2013-02-12 09:38:43 UTC
Ovrha moŸda èeka negdje u ladici (s kamtama)...
Mojem ocu je do¹la ovrha pro¹le godine za 2 rate iz 2004.g.... i moŸe¹ se..
..bat jer ne èuvamo uplatnice 10 godina.
Moguæe da otac nije platio jedan mjesec jer je u to doba dolazio inkasator
(pa ako nitko nije bio doma) ali ako nije platio jedan mjesec drugi mjesec
je platio obje uplatnice... ali ovrhom skinu pa se ti Ÿali i dokazuj...
ma svasta je moguce, ali garantirano je da
su sve te stare sudske ovrhe slane minimalno
3 puta na adresu preporuceno i to pricamo o
inicijalnom slanju rjesenja o ovrsi .. sad
se ljudi cude ko pura dreku, a izbjegavali
su primanje sudske poste decenijama bilo u
talu sa postarom ili samostalno jednostavnim
nepreuzimanjem preporuka po obavijesti i jos
su furali "ha ha ha" spiku .. sad to dolazi
sve na naplatu lagano, sa debelim kamatama

uostalom, na nadleznom sudu moze vidjeti da
li se vodi ovrha radi rtv pristojbe, moguce
cak i telefonski ako sarmira onog tko mu se
javi na telefon :)
signatjur nije moja furka ;)
KoSi
2013-02-14 14:48:25 UTC
Post by Bla
Post by KoSi
[...]
Ja ti kažem da garantirano nije poštom dolazilo ništa jer kada je nešto u
sandučiću i piše da je nešto stiglo i treba podići onda to i podignemo.

Od te ovrhe čuvam sve uplate - neka se nađu...
Bla
2013-02-14 14:55:13 UTC
Ja ti kaŸem da garantirano nije po¹tom dolazilo ni¹ta jer kada je ne¹to u
sanduèiæu i pi¹e da je ne¹to stiglo i treba podiæi onda to i podignemo.
Od te ovrhe èuvam sve uplate - neka se naðu...
ako ti se da zajebavat, odi na sud i trazi
uvid u spis taj broj .. pa vidi sam :)

netko je garantirano preuzeo pismeno, jos
te 2004. godine, jer oduvijek je sve ovrhe
hrt uredno pokretao prije zastarnog roka
signatjur nije moja furka ;)
KoSi
2013-02-15 08:32:10 UTC
Post by Bla
Post by KoSi
Od te ovrhe čuvam sve uplate - neka se nađu...
ako ti se da zajebavat, odi na sud i trazi
uvid u spis taj broj .. pa vidi sam :)
Stari je platio tj. imao je ovrhu (prvu i vjerojatno zadnju u životu) -
račune od te godine nemamo. Po meni - završena priča.
Post by Bla
netko je garantirano preuzeo pismeno, jos
te 2004. godine, jer oduvijek je sve ovrhe
hrt uredno pokretao prije zastarnog roka
Moram potražiti starog poštara :)
HRT je pokretao ovrhu (u roku godinu dana) ali je stajala u ladici cca 6
slijedećih godina (valjda zbog kamata ili da ljudi bace stare uplatnice
ili...) a nitko nije obavijestio da nešto nije plaćeno a inkasator je
uredno dolazio i naplaćivao i dalje...
Još samo da dodam da tata nikada nije bio u minusu na računu tako da su
uvijek mogli naplatiti...

Ukratko - treba čuvati sve račune.
Barem 10 godina - nadam se da je to dovoljno.
Bla
2013-02-15 12:05:35 UTC
Moram potraŸiti starog po¹tara :)
HRT je pokretao ovrhu (u roku godinu dana) ali je stajala u ladici cca 6
slijedeæih godina (valjda zbog kamata ili da ljudi bace stare uplatnice
ili...) a nitko nije obavijestio da ne¹to nije plaæeno a inkasator je
uredno dolazio i naplaæivao i dalje...
ovrhe uglavnom stoje u ladici kad ovrhovoditelj
ne poduzima nikakve korake, a sud ga je trazio
da dostavi neke podatke ili slicno
Jo¹ samo da dodam da tata nikada nije bio u minusu na raèunu tako da su
uvijek mogli naplatiti...
ma to sa blokadama racuna je profunkcioniralo
tek unazad koju godinu .. prije je to sve bilo
puno kompliciranije za ovrhovoditelje, a tek sa
novim izmjenama zakona ovrhovoditelj puno lakse
moze doci do podataka o tvojim racunima ili di
radis ili primas penziju i slicno
Ukratko - treba èuvati sve raèune.
Barem 10 godina - nadam se da je to dovoljno.
da, treba
signatjur nije moja furka ;)
zdr
Nebrini se,bude ti se javio Hanžeković.Onda si je... ježa u leđa.
stanlio
2013-02-14 06:53:26 UTC
Mislim da nisi s razumjevanjem procitao moj post.
KoSi
2013-02-15 08:37:16 UTC
Post by stanlio
Post by zdr
Nebrini se,bude ti se javio Hanžeković.Onda si je... ježa u leđa.
Mislim da nisi s razumjevanjem procitao moj post.
Ne mislim da ti je zdr dao zlonamjeran komentar.
Ja pušem i na hladno a moj savjet je raspitaj se da zbilja ne bude kako je
zdr napisao a za x godina bi to bila lijepa svotica.
stanlio
2013-02-15 14:22:36 UTC
Post by KoSi
Ne mislim da ti je zdr dao zlonamjeran komentar.
Ja pušem i na hladno a moj savjet je raspitaj se da zbilja ne bude kako
je zdr napisao a za x godina bi to bila lijepa svotica.
Ali gledaj:
-ja nisam odjavio televizor
-trajni nalog je otvoren
-ja ne dobivam račune
-ja ne dobivam opomene
-kod mene dostava pošte uvijek uspijeva

Moja namjera nije ne plaćati račune. Samo ne želim zbog nečije pogreške
plaćati x godina unatrag. Budući da je zastara za račune godinu dana,
mislim da sam u pravu.

U tom smislu sam i postavio pitanje.
KoSi
2013-02-15 18:39:09 UTC
Post by stanlio
[...]
Znam što si pitao ali hrt ne zanima da li je banka pogriješila nego da li si
ti plaćao (ako imaš prijavljenu pretplatu).
Možda HRT naplaćuje stanarima na staroj adresi a tebe su izbrisali iz
evidencije?

Ako je trajni nalog još aktivan zašto se novci ne skidaju? Sumnjam da im je
HRT dojavio da ti više nisi na xy adresi... :)
Pitaj u banci zašto se novci ne uplaćuju tim nalogom.
stanlio
2013-02-16 07:02:55 UTC
Post by KoSi
Znam što si pitao ali hrt ne zanima da li je banka pogriješila nego da
li si ti plaćao (ako imaš prijavljenu pretplatu).
Banka nije pogriješila, jer se kod njih ništa nije mijenjalo.
Post by KoSi
Možda HRT naplaćuje stanarima na staroj adresi a tebe su izbrisali iz
evidencije?
Na staroj adresi su roditelji, i oni uredno plaćaju pretplatu na svoje
ime (po drugoj prijavi).
Post by KoSi
Ako je trajni nalog još aktivan zašto se novci ne skidaju? Sumnjam da im
je HRT dojavio da ti više nisi na xy adresi... :)
Adresa za banku nema veze. Bitan je broj naloga na temelju čega se
skida. Meni se čini da je kod promjene adrese došlo i do promjene broja
naloga i sad terećenje ide u prazno. Mada mi nije jasno kako to nisu
skužili.
Post by KoSi
Pitaj u banci zašto se novci ne uplaćuju tim nalogom.
Pitao. Kažu zato, što nitko ne tereti taj račun, pa nemaju na osnovu
čega. Na HRT za sada ne pitam, dok ne vidim sve opcije koje se mogu
dogoditi.
Agnus Dei
2013-02-16 16:31:08 UTC
Post by stanlio
Pitao. Kažu zato, što nitko ne tereti taj račun, pa nemaju na osnovu
čega. Na HRT za sada ne pitam, dok ne vidim sve opcije koje se mogu
dogoditi.
ukini trajni nalog
prijavi se na novoj adresi i placaj 6 mj po uplatnicama
ako prodje bez problema, otvori onda novi trajni nalog
kad upadaju u stanove i otkriju tv, traze placanje za 6mj unazad
stanlio
2013-02-17 09:37:39 UTC
Post by Agnus Dei
ukini trajni nalog
prijavi se na novoj adresi i placaj 6 mj po uplatnicama
ako prodje bez problema, otvori onda novi trajni nalog
ovo mi se čini kao dobra ideja ...