ortofoto
(prestaro za odgovor)
tigran
2011-11-08 11:28:01 UTC
MoŸda je off, ali ne znam gdje da pitam...MoŸe li se veæ negdje skinuti
ortofoto karta RH (ili barem neke regije), vezano za legalizaciju kuæa?
Hvala.
bTo
2011-11-08 12:04:56 UTC
Na www.arkod.hr ti je neki ortofoto snimak, u pozadini ti je katastarsko
stanje preklopljeno.
Hvala.
tigran
Hvala.
Drmesh
2011-11-08 13:10:26 UTC
Post by tigran
MoŸda je off, ali ne znam gdje da pitam...MoŸe li se veæ negdje
skinuti ortofoto karta RH (ili barem neke regije), vezano za
legalizaciju kuæa? Hvala.
Svi rokovi za objavu navedeni na stranicama Ministarstva vec su prosli, ali
jos se nema kaj za skinuti. Barem ja nisam nasao, ako netko zna nesto vise
neka stavi link.