(prestaro za odgovor)
Racunanje zakonske zatezne kamate?
VIP
2005-11-07 00:23:41 UTC
Trebao bih izracunati zakonsku zateznu kamatu od 21.9.1991 . godine, na
iznos od 8900kn. Jel mi netko moze pojasniti ili napisati koliko je?

Unaprijed zahvaljujem
djo
2005-11-07 00:50:09 UTC
Post by VIP
Trebao bih izracunati zakonsku zateznu kamatu od 21.9.1991 . godine, na
iznos od 8900kn. Jel mi netko moze pojasniti ili napisati koliko je?
mislim da je zakonska zatezna kamata 15% godisnje. uz takvu stopu, dug bi
sada iznosio 62974 kune.

ovo sve je jedno veliko mozda...

--
vise ne prodajem siceve iz civica...
al' imam kojekakve dijelove za crx '90... jevtino.
aa
2005-11-07 17:11:05 UTC
Post by VIP
Trebao bih izracunati zakonsku zateznu kamatu od 21.9.1991 . godine, na
iznos od 8900kn. Jel mi netko moze pojasniti ili napisati koliko je?
Unaprijed zahvaljujem
Lijepo hodite u domicilni si ZAP,platite ,ne¹to sitno -mislim 30 kuna,i
izraèunaju Vam,a samim time imate i sluŸbeni dokument
Drugo je pitanje,ukoliko dozvoljavate,da li to potraŸujete-tada je do¹lo do
zastare potraŸivanja s Va¹e strane -kako glavnice,tako i kamata.
Isto tako/ne znam casus!!/ kamate je od tog vremena bila dosta mijenjana
James
VIP
2005-11-08 11:25:20 UTC
Post by aa
Post by VIP
[...]
Ovo je iznos koji je odredjen prvostupanjskom presudom, koja ce jos malo, pa
biti pravomocna, tako da me to zanima. Zastare nema.

Pitamo ovo, zato sto sam dobio razlicite izracune, od 80 000kn, do milijun,
pa do 13 milijuna:))))