Prijedlog pret između pojedinaca ozbiljne
(prestaro za odgovor)
b***@gmail.com
2016-07-21 01:04:55 UTC
Pozdrav
Mi smo pojedinci koji daju kredite u rasponu od 5000 € do 5.000.000 € ima sve ljudi u stanju ispuniti moje uvjete, osim kamatna stopa je 3% godišnje. ili vam je potreban novac za drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija.
***@sansonettigroup.com
v***@gmail.com
2017-09-17 11:11:21 UTC
Pozdrav,

Pogled moj dragi kupci, adresu e-pošte je sljedeći : ***@gmail.com

Sjećam se da sam vjerovnik između ostalog, sam daje kredit svakome čovjeku u potrebi financiranja. Također sam napraviti ulaganja i zajmova između pojedinaca svih vrsta. Ja ponuditi kredite u kratkom, srednjem i dugom roku. Moj prijedlog je između 5000 € i 1.000.000 € uz kamatnu stopu od 3%, a otplata se vrši mjesečno.

Ako ste zainteresirani, molim vas i molim da me kontaktirate putem kontakt obrasca ili na E-mail : ***@gmail.com