Zakon o lovstvu - nejasan clanak
(prestaro za odgovor)
DiVeRgEnT
2018-02-17 07:37:06 UTC
Kaze:

"Kaznom od 7.000 do 10.000 kn kaznit ce se osoba koja nije lovoovlastenik

1. ako se krece drzavnim, zupanijskim, lokalnim i nerazvrstanim cestama
u lovistu s oruzjem, bez dopustenja lovoovlastenika ili s neispraznjenim
oruzjem bez navlake ili zastitne kutije"

Evo par pitanja:

1) Znaci, ako se ne krecem cestom po lovistu, nego idem kroz sumu, ili
preko polja unutar lovista, onda se to ne odnosi na mene??

2) Znaci, ako nemam dopustenje, ali imam napunjeno oruzje u navlaci,
onda je sve ok?

3) Na koje se konkretno oruzje misli? Sto je s nozem, zracnim puskama,
airsoft puskama?

Uglavnom, ja vegan, a lovci me jebu da sam lovokradica. :-)
(nije privatno loviste)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Dario
2018-02-17 10:09:44 UTC
Post by DiVeRgEnT
[...]
Odnosi se jer odluku donosi prekršajni sud npr. na način "kako je
nedvosmisleno utvrđeno kako je optuženi DiVeRgEnT kriv jer je
pokušavajući bla bla što ti drago."
Post by DiVeRgEnT
2) Znaci, ako nemam dopustenje, ali imam napunjeno oruzje u navlaci,
onda je sve ok?
Nije jer je odgovor kao gore.
Post by DiVeRgEnT
3) Na koje se konkretno oruzje misli? Sto je s nozem, zracnim puskama,
airsoft puskama?
Sud smatra kako je optuženi čačkalicom sakriveno u svom rusaku imao
namjeru vaditi potkornjake i slične zaštićene endemske kukce te se
kažnjava..........
Post by DiVeRgEnT
Uglavnom, ja vegan, a lovci me jebu da sam lovokradica. :-)
(nije privatno loviste)
--
Tražim korisnike, širim posao.
Hardware, software, erp, računovodstvo,