Hitno - Pomoæ
(prestaro za odgovor)
Foton
2004-05-16 10:32:33 UTC
Dali netko tko je vanknjizni vlasnik stana temeljen ugovora sa gradom iz
1995g. ( dakle nije se upisao ), a prodao je stan 1998g nekoj drugoj osobi
koja uknjizbu na svoje ime trazi tek 2001g, ima pravo sebe registrirati za
vlasnika nakon prodaje tj. nakon 1998g, tocnije 2000g. i podici hipoteku na
stan. Dali je prekrsen zakon jer je stan koji je pod hipotekom zapravo
prodan 1998g i dali je tad ucinjeno kriminalno dijelo?
pimpinella
2004-05-16 12:00:10 UTC
Post by Foton
[...]
BoŸesveti nisam pravnik,ali naravno da ne moŸe,odnosno ne smije :-/
Neznam kad æe ljudi shvatiti da stan treba knjiŸiti odmah poslije
potpisivanja kupoprodajnog ugovora ,odnosno ovjere:-(
Pimpinella
zrinka
Pimpinella
pimpinella
2004-05-19 13:25:05 UTC
Post by zrinka
"Boze sveti nisam pravnik, ali...", pa o cemu moze govoriti i posebno
dijeliti pravne savjete netko tko nije ni pravnik!!!!!
©to te muæi u mom odgovoru ???
Misli¹ da za ovako ne¹to zaista treba biti pravnik??Ili da prièamo o
pomama,ali boŸesveti nisam ni poljoprivrednik ako uzgajam 15 sadnica
godinama??

Btw,èak i uz èinenicu da eto, (tragedija mog Ÿivota) nisam odradila niti
jednu godinu prava,odgovor mi je potpuno ispravan,a sada ti daj svoj :-)

P.S.Pomidore mi super rastu,ali neæemo o tome!
Pimpinella
berny
Pimpinella
pimpinella
2004-05-19 13:26:12 UTC
Post by berny
Sajaj savjet, nema sto , nadasve strucan!
©to je pogre¹no u mom "savjetu"..pojasni !!??
Pimpinella
shell
2004-05-16 16:18:23 UTC
hm ev jedan slucaj.....

zgradu gradio Tempo i dao u kompenzaciju peri (koji je za zgradu radio
keramiku) i napravili su ugovor 2000 god. Pero plati porez neki i
sporazumnim ugovorom o ustupanju ugovora ustupi stan 2001.g. mariji i marija
se uknjizi kao vlasnik. I na vl.listu stoji: marija je kao vlasnik uknjizena
a "vanknjizni" vlasnik je pero. Nadalje je zanimljivo sto tu recenicu i
vanknjiznog vlasnika u gruntovnici sluzbenici stave na vl.list a drugi put
i nekad ne ( a isti vl.list). Svi zivi odvjetnici mi rekli da se u
principu ne stavlja NIKAD na vl.list ime vanknjiznog vlasnika al eto netko
tko je uknjizavao se "zabunio" i tako je ostalo zavedeno u knjigama. Navodno
da se jednim dopisom trazi od gruntovnice da takvu recenicu "izbrise" za
ubuduce sa vl.lista. I daljnji tijek dogadjaja je slijedeci : Marija htjela
prodat stan kupcu putem kredita RBA ali RBA nije htjela dati kupcu kredit
radi recenice i imena vanknjiznog vlasnika ( i ako je i vanknjizni htio
potpisati ugovor o kupoprodaji i suglasnost za kredit skupa sa marijom).
Odvjetnik iste te banke RBA je cak zvao poslovnicu i seficu odjela i dao
suglasnost i komentar da nema razlloga da RBA ne da kredit i hipoteku na
takav stan i da on kao njihov odvjetnik to odobrava ali RBA je opet odbila
dok na isti takav vl.list koji je odnesen u zagrebacku banku kupac je bez
pol muke dobio kredit....
Moje misljenje je da ti sve papire lijepo predas na gruntovnicu, plati
pristojbu, predaj pozurnicu pa ces vidjeti. Ako nesto od papira fali ili ako
neki ugovori nisu dobro sastavljani mozda ce trebati raditi anex ali to ce
te onda gruntovnica traziti pismenim putem . Nitko tebi nece dati hipoteku
na stan ako nema vl.lista. U ostalom pola zgrada i stanova nije uknjizeno
krenuvsi od starih gradnjih do novih. Po tome svi graditelji novogranji koji
nemaju uknjizene stanove na svoje ime su kriminalci jer ih takve prodaju za
gotovinu:).
pimpinella
2004-05-16 22:53:10 UTC
Post by Foton
[...]
Shell,meni se èini da smo mi razlièito shvatili èovjekovo pitanje :-/

Naime ja sam shvatila sljedeæe:
-èovjek je kupio stan od grada al ga nije upisao u zemlji¹ne knjige,taj je
isti stan kao vanknjiŸni vlasnik prodao kupcu ,koji je takoðer tim ugovorom
postao vanknjiŸni vlasnik( a nije bio dovoljno pametan da se odmah knjiŸi)
Prvi biv¹i vanknjiŸni vlasnik "navodno" stavlja u meðuvremenu hipoteku na
stan(glumeæi vlasnika),a prije uknjiŸbe drugog vanknjiŸnog vlasnika !!

Ovako sam ja shvatila,a

ako je pogre¹no molim da me se ispravi :-)
Pimpinella
pimpinella
2004-05-16 22:55:41 UTC
Post by Foton
[...]
P.S.Ovaj sluèaj koji navodi¹ u praksi jo¹ nisam doŸivjela(upis knjiŸnog i
vanknjiŸnog u istom vlasnièkom),a ovaj sluèaj o kojem se pi¹e o meni je
klasièan sluèaj prevare,no pravnici nek se izjasne !!
Pimpinella
shell
pimpinella
2004-05-17 14:52:30 UTC
Post by shell
ajd sad ti meni objasni kako moze ici hipoteka na stan koji nije
uknjizen?:) Imam prijedlog: sacekojamo da vidi o cemu taj tocno
misli:)
Nije reèeno da SADA nije uknjiŸen veæ da nije knjiŸen u vrijeme kada je
prodavan !!!
Ako drugi vlasnik nije na vrijeme predao papire prvi je jo¹ uvijek imao
vremna knjiŸiti se temeljem svog prvobitnog ugovora i staviti na to hipoteku
!

No pitanje je dosta nejasno postavljeno pa i mene zanima razja¹njenje :-/
Pimpinella
shell
2004-05-17 19:46:49 UTC
a ha ok ok :)
ma ajd nek se ne sekira ne moze mu biti velika hipoteka, bez procjene banke
i ulaska procjenitelja u stan gotovinski moze ici na 10000?:)))
Pimpinella
Foton
Dobro si shvatila.
pimpinella
2004-05-18 00:03:56 UTC
Post by Foton
Post by pimpinella
[...]
Ok dakle ipak dobro èitam:-)Onda je u pitanju djelo prevare i treba ga
sankcionirat odmah :-/
Pimpinella
Denis
2004-05-19 20:40:52 UTC
Post by Foton
[...]
Pozdrav!

Po logici stvari gledano on to nema pravo uèiniti s obzirom da vi¹e nije
vlasnik stana, ali to moŸe uèiniti s obzirom da posjeduje tabularnu ispravu
koja ga na to ovla¹èuje, a shodno tome, kada se upi¹e kao vlasnik, moŸe
uknjiŸiti i hipoteku.
Da prekr¹en je zakon (vi¹e njih) i moŸe se govoriti o kaznenom djelu
prijevare.

Denis
h***@gmail.com
2014-02-20 04:07:02 UTC
Zdravo , ja sam g. Harvard Smith ,privatni zajam zajmodavac koji
daje život vrijeme priliku kredite .
Trebate li hitan zajam očistiti svoje dugove ili vam je potreban kapital zajam
poboljšati svoje poslovanje ?
jeste li bili odbijen od strane
Banke i druge financijske agencije ?
Trebate li konsolidacija kredit ili hipoteku ?
traži više nema jer smo ovdje da bi sve svoje financijske probleme stvar
prošlosti . Mi kreditnih sredstava kako bi se pojedincima
u kojima je potrebna financijska pomoć , da imate loše kreditne ili je potrebna novca
platiti račune , da ulagati u poslovanje po stopi od 2% . Želim iskoristiti ovu
medij je obavijestiti vas da smo pružiti pouzdan i korisnicu pomoć i
će biti spremni da vam ponuditi loan.So kontaktirajte nas još danas putem e-pošte :
***@gmail.com

Podacima dužnika

 1 ) Puni naziv : .......................................................
 2 ) Država : ...........................................................
 3 ) Adresa : ..........................................................
 4 ) Država : ..............................................................
 5 ) Spol : ................................................................
 6 ) Bračno stanje : .................................................
 7 ) Zanimanje : .....................................................
 8 ) Broj telefona : ................................................
 9 ) Trenutno položaju u mjestu rada : .....................
 10 ) Mjesečni prihod : .............................................
 11 ) Iznos kredita Potrebna : .....................................
 12 ) Zajam Trajanje : ................................................
 13 ) Namjena kredita: ............................................
 14 ) Religija : ........................................................
 15 ) Jeste li primijenjen prije .................................

 hvala,
G. Harvard Smith
b***@gmail.com
2015-05-18 12:18:58 UTC
Dobar dan moje svjedočenje,
Moje ime je Marta HungAn. Ja živim u Florida SAD-u i ja sam sretna žena danas? i sam rekao moje samo da je bilo koji vjerovnik koji spasi svoju obitelj od naše slabe situacije, ja ću uputiti bilo koja osoba koja je u potrazi za kredit za njega, on je dao sreću za mene i moju obitelj, ja sam bio u potrebi za kredit od 200.000 $ za početak moj život sve više kao što sam ja samohrana majka sa 3 djece upoznao sam Boga bojeći čovjek zajam zajmodavac da mi pomogne s zajam od 200.000 $, on je Bog bojeći čovjek, ako ste u potrebi za kredit i da će se vratiti zajam kontakt mu ga to reći je Marta HungAn da vas uputiti na njega. Kontaktirajte gospodina Andrea Morgan putem e-maila; (***@gmail.com) Neka Bog blagoslovi Gospodin Andrea Smith vezu za dovođenje sreću u moj život i moj obiteljski život.
i***@gmail.com
2020-01-21 01:14:15 UTC
Dobar dan svima, ja sam g. Alexander, privatni zajmodavac koji
daje zajmove za životne prilike kako biste otplatili svoje račune, osobne i dugove i započeli vlastiti posao privatnim tvrtkama i pojedincima po stopi od 3%. Zato nas kontaktirajte danas putem e-maila: ***@usa.com

PRIJAVA ZA PRIJAVU KREDITA:

Ime:
Spol:
Zemlja: