Q: pricuva za garaze
(prestaro za odgovor)
robi
2009-08-10 17:21:09 UTC
U zgradi postoje garaze, te upravitelj i za njih naplacuje pricuvu.
Posto garaze nemaju nikakvih zajednickih dijelova, kao sto je to
sa stanovima, zanima me dal se ta pricuva mora placati,
te ako se mora, kako utrositi prikupljeni novac kada se nema
na sto utrositi, osim da upravitelj izvuce naknadu od toga...
pluton
Mika
2009-08-10 20:51:05 UTC
Post by pluton
ti imas u zgradi garazu?!
sta se cudis ??
garaza nije stambeni prostor. pricuva se placa za stambeni prostor
j.d.
2009-08-10 20:50:46 UTC
Post by robi
[...]
Znaci:
- na ulasku u garaze nemate (zajednickih) ulaznih vrata
- nemate rasvjetu zajednickih prostora (izmedju garaza)
- u garazama nema rasvjete
- u garazama nema uticnice
- ne moze doci do curenja vode iz instalacija iznad neke od garaza

Ako je sve navedeno tocno, nemate srece - pricuvu morate placati :)
Ako nesto i nije tocno, sva sreca da placate pricuvu...

lp,
j.d.
vbahun
j.d.
Bla
2009-08-17 06:36:36 UTC
Post by vbahun
a pricuva na parkirno mjesto ispred zgrade koje je privatno!?
osim novih crta i asfalta sta mogu dobit?
takva parkirna su uglavnom spojena
sa stanom .. drugo je ako je takav
parking odvojeno upisan u knjige
(posebna etaza)