Kako kupiti parcelu, a da vlasnik ne zna da ju kupujem - ja?
(prestaro za odgovor)
DiVeRgEnT
2018-05-01 10:22:22 UTC
Postoji mogucnost da parcelu kupi treca strana, pa ju odmah potom proda
meni. Problem nastaje sto bi drzava trecu stranu smatrala preprodavacem
i naplatila mu tonu poreza.

Postoji mogucnost da to napravi agencija kao "za klijenta", ali to bi
ovima odmah bilo sumnjivo zasto klijent zeli biti skriven.

Ima netko jos kakvu ideju kako kupiti parcelu, a da vlasnik ne zna tko
ju kupuje?

Ako ne, koja je best buy opcija?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Gyz
2018-05-01 10:48:47 UTC
Post by DiVeRgEnT
[...]
LOL
;-D

ovo neka teška zavjera...
LOL
Drmesh
2018-05-01 14:48:35 UTC
Post by Gyz
Post by DiVeRgEnT
[...]
Ma to je onaj ludi Njam Njam, valjda okrupnjuje onu svoju močvaru tamo
kod Pisarovine, nije mu dosta vlage u zemunici.