Anex ugovora
(prestaro za odgovor)
A***@YAHOO.COM
2009-04-02 13:27:00 UTC
Problem JMBG i OIB

Prije par dana sam kupio nekretninu i ovjerio kupoprodajni ugovor
(onaj koji se kupi u knjižarama)
kod javnog bilježnika.
Problem je nastao kad sam došao na sud i pokušao predati zahtjev za
upis,.
Kažu više ne priznajemo ugovor bez OIB-a (obrasci iz knjižare ociti iz
'41 pa na njima pisalo samo JMBG)
Da skratim sad bi trebao napisati anex tog ugovora koji smo dodaje OIB-
ove kao prilog a neznam kako to sve formulirati.

Ako neko zna kako se to pise ili gdje se moze viditi neki primjer bio
bih vrlo zahvalan
davor55
2009-04-02 16:25:16 UTC
<***@YAHOO.COM> wrote in message news:7c0629d0-2386-4c6f-a543-***@p11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

ne mogu ti pomoći jer neznam, ali nekako mi se čini da OIB još ove godine
nije obavezan, mislim što je s onima koji ga na primjer još nisu dobili
poštom (nemaju svi internet), opet birokracija po svome
A***@YAHOO.COM
2009-04-03 06:24:37 UTC
Post by A***@YAHOO.COM
[...]
Ma problem i je u tome što je obavezan (kažu od 1. sječnja) jer da
nije ovi bi mi bili to prihvatili bez,
Bla
2009-04-03 08:00:31 UTC
hm .. malo mi je cudno to .. tko te savjetovao
da ti iskljucivo treba anex ?

imho to je glupost .. dovoljno je da npr. predas
neki sluzbeni dokument kao dokaz o ojibu tipa
uvjerenje o prebivalistu kao jedan dodatni
papir i to bi moralo proci

jednako kao sto prolaze uknjizbe kada ti je na
ugovoru stara adresa i razlicita od adrese na
osobnoj pa onda samo predas uvjerenje na kojem
se vidi tijek promjena adresa i to je to .. ne
treba nikakav anex
signatjur nije moja furka ;)
news.t-com.hr
2009-04-03 15:50:04 UTC
ne treba ali eto?

glava ista ko na ugovoru

ispod I Anex ugovora o kupopodaji .... br.... od .....

cl. 1

mijenja se glava ugovora i sada glasi

N.N. jmbg , oib, adresa, kao kupac

M.M. jmbg....

cl. 2

svi ostali clanci ugovora ostaju vrijediti

datum

potpisi

ovjera oba potpisnika kod j.b.

<***@YAHOO.COM> wrote in message news:7c0629d0-2386-4c6f-a543-***@p11g2000yqe.googlegroups.com...
Problem JMBG i OIB

Prije par dana sam kupio nekretninu i ovjerio kupoprodajni ugovor
(onaj koji se kupi u knjiŸarama)
kod javnog biljeŸnika.
Problem je nastao kad sam do¹ao na sud i poku¹ao predati zahtjev za
upis,.
KaŸu vi¹e ne priznajemo ugovor bez OIB-a (obrasci iz knjiŸare ociti iz

bih vrlo zahvalan
A***@YAHOO.COM
Hvala na pomoći
m***@gmail.com
bih vrlo zahvalan
j***@gmail.com
2018-04-20 10:42:16 UTC
Kupio sam parcelu u dva navrata prvo pola pa naknadno pola što je u konačnici čitava nekretnina kupljena u cijelosti i plaćen porez u cijelosti za čitavu česticu broj čestice je 540/2 te sačinjava 526čeh