ugovor o diobi
(prestaro za odgovor)
dado
2009-03-10 08:30:47 UTC
Pozdrav grupi.

Zanima me dali je ovo dobar primjer diobenog ugovora?

Ja i brat smo suvlasnici 4 parcele jedne do druge (sve 4 su iste velicine ),
pa me zanima dali mozemo po ovome primjeru napraviti kome sta pripada (da
nemoramo placati odvjetnika)
tako da svako bude jedini vlasnik po dvije parcele (bez suvlasnistva)

U koliko se primjeraka mora raditi taj ugovor i dali se na jednom primjerku
moze napisati koje 2 parcele ce svakom pripasti?

Hvala.
aa
2009-03-10 10:04:02 UTC
http://img22.imageshack.us/my.php?image=postupciidokumentiuprom.jpg
[...]
Ugovor je u redu,ugovor ide tebi,bratu, gruntovnici za upis,te jedan
biljeŸniku-ako æe te ovjeravati-raèunajte
Da
dado
2009-03-10 10:44:30 UTC
hvala.